سامانه یکپارچه گردشگری

سامانه یکپارچه گردشگری

در پی افزایش ضریب نفوذ اینترنت و استفاده از تلفن‌های هوشمند بر پایه گسترش فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، فعالین حوزه صنعت گردشگری از شرایط پیش‌آمده بیشترین تاثیر را پذیرفته و دریافتند به جهت توسعه و ثبات جایگاه خود، بهتر است راهبردهای حوزه فعالیت خود را همگام با پیشرفت‌های دنیای دیجیتال وفق دهند.

شرکت توسعه تجارت الکترونیک تنیان با داشتن پنج سال سابقه موثر در پیاده‌سازی راه‌کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری و در اختیار داشتن تیم اختصاصی توسعه سامانه‌های گردشگری، یکی از مجرب‌ترین شرکت‌های این حوزه است.

سامانه مدیریت هتل و مراکز اقامتی (PMS)

سامانه مدیریت هتل و مراکز اقامتی (Property Management System)، سامانه‌ای نرم‌افزاری جهت مدیریت صحیح فرآیند رزرو اتاق در هتل‌ها و مراکز اقامتی است. همچنین «PMSها» می‌توانند قابلیت‌هایی نظیر امور اداری، عملیات‌های روزانه، پردازش پرداخت‌ها، مدیریت نرخ‌گزاری، ظرفیت پذیرش، منابع انسانی، مدیریت رزرو، بازاریابی و خدمات فروش را ارائه دهند. از اصلی‌ترین قابلیت‌های این سامانه اتصال به چنل‌منجیر می‌باشد.

سامانه مدیریت کانال‏های توزیع  هتل‏ (Channel Manager)

چنل منیجر (channel manager) یا مدیریت کانال‌های فروش هتل، در حقیقت سیستمی برای نمایش وضعیت اتاق‌های یک هتل است، به این صورت که در لحظه این اطلاعات بروز می‌شوند.

سیستم مدیریت کانال‌های توزیع هتل، در واقع فروش مستقیم ظرفیت هتل (رزرو اتاق) به سامانه‌های رزرواسیون B2B، B2C، آژانس‌های مسافرتی و مشتریان سازمانی است که می‏تواند شامل مدیریت نرخ‏های هتل و محدودیت رزرو باشد که متضمن بروزرسانی مداوم موجودی هتل در کانال‏های مختلف است.

مزایا استفاده از Channel Manager

  • مدیریت سریع‎تر کانال‏های توزیع
  • کاهش اشتباهات انسانی در فرآیند رزرو
  • در دسترس بودن داده‏ها و شاخص‏های کلیدی
  • تسهیل رزروهای مستقیم هتل
  • بهبود درآمد و عملکرد هتل‏ها
  • جلوگیری از Overbooking

ویژگی‌های اصلی سامانه

  • امکان بارگذاری قرارداد
  • خروجی یکپارچه در قالب وب‌سرویس
  • گزارش‌گیری
  • مدیریت اتاق و نرخ‌گذاری
  • Mark-up و Discount
  • سامانه تیکتینگ و پشتیبانی