خدمات رابط و تجربه کاربری

خدمات رابط و تجربه کاربری

هدف از ارائه خدمات در حوزه طراحی «UI/UX»، ایجاد رابط‌های دیجیتالی جذاب بصری و تقویت نام تجاری است که منجر به جذب و وفادارسازی مشتریان می‌شود. هدف طراحان ایجاد رابط‌هایی است که استفاده از آنها برای کاربران آسان و لذت بخش باشد. شرکت توسعه تجارت الکترونیک تنیان راه حل‌هایی را ارائه می‌دهد که به‌صورت مجزا برای مخاطبان شما طراحی شده و به‌صورت موثر از اهداف کسب‌وکار شما پشتیبانی می‌کند.

UX

به بیان ساده، طراحی «تجربه کاربری»، فرآیند برنامه‌ریزی تجربه ای است که یک فرد در تعامل با یک محصول دارد.

طراحی UX بر تعاملی که یک کاربر انسانی با محصولات و خدمات روزمره دارد تمرکز دارد. هدف طراحی UX این است که استفاده از این محصولات و خدمات، چه دیجیتال و چه فیزیکی، آسان، منطقی و سرگرم کننده باشد.

UI

طراحی UI (واسط کاربری)، رویکرد کاربر محور برای طراحی زیبایی شناسی یک محصول دیجیتال است. در اصل، آن‌ها ظاهر و احساس رابط کاربری یک وب‌سایت یا برنامه را ایجاد می‌کنند. یک رابط، طرح گرافیکی برنامه است. این رابط ها نه تنها باید کاربردی باشند، بلکه باید استفاده از آنها آسان و از نظر بصری جذاب باشند.

طراحان رابط کاربری بر روی نقاط لمسی بصری تمرکز دارند که به کاربران اجازه می دهد با یک محصول تعامل داشته باشند. این می تواند شامل تایپوگرافی، پالت‌های رنگی، دکمه‌ها، انیمیشن و سایر تصاویر باشد. به تمام کارهایی که ممکن است در یک برنامه انجام دهید فکر کنید (تصاویر اسلایدی، حذف، ثبت، برای بازخوانی، متن را به پایین بکشید، و غیره. همه این عناصر بصری یا انیمیشن‌هایی که به شما امکان تعامل با برنامه را می‌دهند باید طراحی شوند.