توسعه نرم‌افزار سازمانی

توسعه نرم‌افزار سازمانی

بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌وکارها برای رفع خلاءهای خود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه کسب‌وکار یا کاهش هزینه‌ها، نیاز به نرم‌افزارهای متنوعی دارند. ممکن است خلاءهای سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف با استفاده از یک ابزار ساده نظیر سامانه پشتیبانی، یا یک ابزار پیچیده نظیر «ERP» اختصاصی یا یک سیستم اطلاعات مدیریت «MIS» جامع مرتفع شود.

به این علت که سازمان‌های تجاری دارای ساختار و بخش‌های متنوع و مشابه هستند، نرم‌افزارهای سازمانی اغلب به صورت مجموعه‌ای از برنامه‌ها است. این نرم‌افزارها به گونه‌ای طراحی می‌شود که به صورت اختصاصی، ساختار و بخش‌های سازمان‌ها را به‌صورت یکپارچه به یکدیگر متصل نمایند.

نرم‌افزارهای کاربردی سازمانی

تنیان بر اساس نیازمندی‌ها و تحلیل شرایط سازمان شما، نرم‌افزاری کاربردی و اختصاصی را طراحی، توسعه و پیاده‌سازی می‌کند. از فرآیند سفارش، خرید و زمان‌بندی تولید گرفته تا مدیریت اطلاعات مشتریان، حسابداری و ارتباط واحدهای مختلف.

این شرکت با تکیه بر تجارب خود سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف را قادر به دریافت بهترین راه‌کارهای موجود بر اساس نیازمندی‌های آن‌ها می‌سازد و طبق درخواست کارفرما اقدام به تولید، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای اختصاصی آن‌ها می‌کند. یک نرم‌افزار متفاوت و کارآمد به همراه خدمات پشتیبانی مناسب، توان رفع نیازهای سازمان یا تحول کسب‌وکار شما را دارد.

هلدینگ توسعه تجارت الکترونیک تنیان با استفاده از تیم تحقیق و توسعه خود که شامل افرادی با مهارت بالا، متخصص و دارای تجربیات ارزشمند است، قادر به ارائه راهکارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم و توسعه نرم‌افزارهای قدرتمند و اختصاصی است. لازم به ذکر است راه‌کارهای ارائه‌شده مطابق با نیازهای مختص سازمان‌ها توسعه می‌یابد. بنابراین نیازمندی‌ها و خلاءهای سازمان‌ها را بسیار کارآتر از نرم‌افزارهای پیشفرض موجود در بازار مرتفع می‌کند.